Sunday, July 29, 2012

לגוגל יש כפתור השתקה מודעות אדסנס עם [x] אייקון

מנהל העדפות המודעות

העדפות המודעות

כפתור השתק mute מודעות אדסנס

גוגל הודיעה כי היא תציג חדשה קטנה [x] הכפתור בפינה של באנרים, המאפשרים למשתמשים להציג את המודעות כבר לא בעתיד אם המשתמש לוחץ על הכפתור [x].מנוע החיפוש הוא השימוש תכונה חדשה זו בשבועות הקרובים מחדש קמפיינים שיווקיים וקטגוריות של עניין באמצעות רשת המדיה של גוגל.

גוגל אומר שהם במובנים רבים כדי להעניק למשתמשים שליטה על נכסים שהם רואים השקעה נותן שליטה רבה יותר על המשתמש מנהל העדפות המודעות מאפשר למשתמשים לערוך את הקטגוריות של עניין, או אפילו את כל ההודעות על, לסגת, כולל ההכרזה על שיווק מחדש דרך רשת המדיה של גוגל.

ברגע שהמשתמש לוחץ על [X] אייקון על המסך הוא דף אישור המודעה נותק, אומר יוצגו. משם, המשתמש יוכל לשנות את הגדרות מנהל העדפות המודעות. למרות שהמשתמש יכול להחליף את התצוגה בערבות [x] סמל לא אומר שאתה לא רואה את התצוגה מספק אותו שוב, להצגה דומה ניתן היה לזהות על ידי שיטות המיקוד השני מוצגת ברשת של גוגל.

יהיה מעניין לראות איך הם הגבול [x] סמל על הביצועים של מסעות שיווק, בעניין, ואת ההשפעה של התצוגה פרסום אחרים ברשת המדיה של גוגל.התנועה החדשה מעניקה לצרכנים שליטה רבה יותר על ההעדפות של הפרסום, מבחינת המפרסמים יכולים למקד אותם.

No comments:

Post a Comment